sâmbătă, 21 aprilie 2012

Cum se cresc iepurii...

                                                      Cum se cresc iepurii

  1. Cand se nasc iepurasii, iepuruaica strange puful cazut de pe ea din cusca si ii acopera bine pana nu se mai vad.
  2. Ei acolo in puf trebuie sa stea o luna doua,pana isi deschid ochii si pot umbla.
  3. Dupa ce au iesit din puf ea le da catva timp lapte matern.
  4. Dupa ce au vreo trei,patru luni si sunt mai marisori putem sa le dam mancare.
  5. Intai le pui apa intr-un bol care o sa fie doar al lor si un alt bol separat pentru mama,dupa ce au baut apa le dai iarba sau fan.
  6. Dupa ce sunt mai mari le poti da morcovi,dar atentie daca le dati morcovi nu mai trebuie sa le dai apa deoarece daca le dai si morcovi si apa ei se infoaie foarte tare si se inbolnavesc si mor.
  7. Dupa ce au maxim cinci luni ii lasati singuri si pe mama o mutati in alta cusca ca sa se obisnuiasca fara ea.
  8. Dupa ce au crescut mari si au un an ii puteti da la alti prieteni,daca mai aveti prieteni care au iepuri,ca sa se inmulteasca.
  9. Dupa ce sau inmultit trebuie sa aveti grija de ei cum va-am expicat.
    Eu am acasa extrem de multi iepuri si chiar luna aceasta mi-au fatat 4 iepuruaice si in total am 40 si ceva de iepuri.Dar acesti iepuri defapt sunt ai bunicului meu si eu am un iepure care nu mai creste si are 3 ani si este alb cu negru.Va multumesc ca mi-ati citit postarea si sper ca ma veti asculta si veti creste iepuri dv. asa!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu